Yhdistys

Teen Ystävät ry on edistänyt suomalaista teekulttuuria pitämällä meteliä teestä jo vuodesta 2003.

Yhdistys tarjoaa teen harrastajille ja ammattilaisille yhteisen kokoontumisfoorumin. Me laadukkaan teen ystävinä haluamme tehdä eri teelaatuja tunnetuiksi, ja kiinnittää huomiota oikeaan tapaan valmistaa hyvää teetä.

Pyrimme siihen, että suomalaiset teen juojat saisivat parempaa palvelua ja laadukkaampaa teetä kahviloissa, ravintoloissa ja hotellien aamiaishuoneissa. Olet mukana tavoitteissamme jos arvostat hyvää teetä, ja annat mielelläsi palautetta nauttimasi teen laadusta.

Jäsenyys

Mikäli teehetkesi tekevät sinut onnelliseksi ja haluat oppia lisää teestä, tule mukaan toimintaamme! Teen Ystävät ry jäseneksi voi liittyä paitsi yksityishenkilönä, myös yritysjäsenenä.

Kunniakirjat

Jaamme kunniakirjoja kiitokseksi ja huomionosoitukseksi teekulttuurin edistämiseksi tehdystä työstä. Kuvassa puheenjohtaja Petra Tandefelt ja Jyväskylän Teeleidi Anne Savela.

Hallitus

Hallitus koostuu kourallisesta vannoutuneita teeihmisiä, jotka palavat halusta jakaa löytämäänsä teen iloa ja estetiikkaa.

Säännöt

Yhdistyksen tarkoituksena on tarjota teenharrastajille ja ammattilaisille yhteinen kokoontumisfoorumi, levittää tietoutta teekulttuurista, teestä ja sen positiivisista vaikutuksista.

Yritysjäsenemme

Saammeko esitellä yhden yhteistyökumppaneistamme, teekauppias Inna Dalem, The Ounce.